مشاوره بازاریابی آنلاین - دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

امروزه تمامی شرکت های فعال در تجارت ، نیاز اساسی به حضور در دنیای اینترنت و فضای مجازی دارند ، اما برای حضور در دنیای مارکتینگ دیجیتال از کجا باید شروع کنیم ؟ برای بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ شما باید با تمامی ابزار های دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و از تمامی این ابزار ها در راستای فروش آنلاین استفاده کنید. اگر شما به دنبال افزایش سهم بازار تان در بین رقبا هستید ، حوزه درستی را برای فعالیت آغاز کرده اید ، چرا که با تغییر سلایق مردم در نحوه خرید و پیدا کردن بهترین مکان برای خرید ، حضور در فضای مجازی از ملزومات موفقیت در افزایش سهم بازار است.

گام نخست برای این راه بررسی کسب و کار ، آنالیز رقبا و ارائه یک نقشه راه برای شرکت شماست ، اگر به دنبال مشاوره برای آغاز راه هستید ، میتوانید از جلسات مشاوره ما استفاده کنید ، در جلسات مشاوره با دریافت اطلاعات از حوزه کاری شما پلن های ویژه ای برای آغاز دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می شود.

سید هادی شریفی

رزومه ای کوتاه از سید هادی شریفی مشاوره دیجیتال مارکتینگ  : سید هادی شریفی با تکیه بر تجربه ۱۰ ساله خود در حوزه سئو ، مشاوره و مجری کمپین های تبلیغاتی شرکت های بزرگ اینترنتی در ایران بوده است ، سید هادی شریفی بنیان گذار مجموعه رپورتاژ ادز ، یکی از سهامداران و بنیان گذاران اصلی شرکت طراحی سایت اینتن ، بنیان گذار وب سایت خبری زوم تک است. تا کنون خدمات مشاوره دیجیتال مارکتیتنگ ، کمپین نویسی تبلیغات برای شرکت های بزرگی همچون فیدیبو ، زورق ، چاپ آقا ، فروش بیمه آنلاین ازکی و … ، مدرس دوره بازاریابی شبکه های اجتماعی با همکاری مجموعه مجتمع فنی تهران ، آکادمی دیجیتال مارکتینگ اینتن ، مجتمع نیکان در رزومه خود دارا است.

وظیفه یک مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

  • آشنایی با تمامی ابزار های دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی کامل با استراتژی های بازاریابی آنلاین و جایگاه ابزار های دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما
  • انتخاب بهترین ابزار ها برای افزایش فروش مجموعه شما
  • آنالیز فعالیت های رقبا و انتخاب بهترین روش برای شما !

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه فوایدی برای کسب و کار شما خواهد داشت ؟

  • برنامه ریزی جهت استفاده از بهترین ابزار های بازاریابی آنلاین در فضای مجازی
  • کاهش هزینه شرکت ها در حوزه تبلیغات
  • تبلیغات و برندینگ هدفمند
  • افزایش سرعت رسیدن به اهداف شرکت در حوزه دیجیتال مارکتینگ

برخی از خدمات ویژه دیجیتال مارکتینگ

  • بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو SEO : می توانیم اینگونه بگوییم که سئو به عنوان بهترین مدل دیجیتال مارکتینگ است. در اصل سئو جز روشهای پررقابت می باشد و در مقابل دیگر روش ها کم هزینه خواهد بود و کمک میکند تا شما در موتورهای جستجو مانند یاهو، گوگل و بینگ وب ، وب سایتتان در صدر نتیجه های نمایش داده شود.

امروزه برای اینکه ما خدمات مختلفی را انجام بدهیم یا کارهای متفاوتی را به اتمام برسانیم ، پروسه تصمیم گیری دچار تغییراتی شده است و بیشتر افراد برای اینکه به نیازهایشان دسترسی پیدا کنند به سراغ استفاده از گوگل می روند و حتی این نیازها میتوانند برای خرید لباس، غذا یا خرید کالا و محصول باشد تا جایی که برخی برای پیدا کردن تعمیرکاری نزدیک محل سکونتشان از اینترنت استفاده می نمایند.

در اصل سئو شامل راهکارهایست که به واسطه بهینه سازی در خصوص سرعت سایت، درج و منتشر کردن محتوایات ، برطرف کردن مشکلات تکنیکی و لینک سازی درونی و بیرونی وب سایتتان می باشد. در نتیجه موجب می شود که وب سایت شما در صدر نتیجه ها به نمایش  در بیاید و شما مخاطبان بیشتری داشته باشید و به فروش بیشتر برسید.

  • بازاریابی محتوا یا CONTENT MARKETING : از جمله روش های است که کمک می کند تا مشتریان اعتماد بیشتری را برای خرید داشته باشد و در چنین حالتی شما محتوایاتی را می نویسید که نیازهای مشتریان را برطرف می کند و موجب می شوید تا آنها حس اعتماد بهتری را بدست بیاورند و مشتری در این حالت بیش تر به سمت تان خواهد آمد.

این روش هم میتواند به عنوان یکی از زیرگروه های بازاریابی موتورهای جستجو یا سئو باشد چون محتوا به عنوان المان اصلی وب سایت به شمار می رود و همگی آن را قبول داشته اند. این محتوا میتواند در قالب یک بنر تبلیغاتی یا حتی یک ویدئو به نمایش دربیاید.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی یا social media : مردم در قشرهای مختلف امروزه علاقه بسیار زیادی به شبکه های اجتماعی داشته است و در طول روز زمان زیادی را برای آن صرف می کنند تا جایی که حتی سبب شده تا بستری به شمار رود که برای کسب و کارهای مختلف تبلیغات و بازاریابی انجام گردد. در چنین روشی شما حتما نباید که وب سایت داشته باشید بلکه این امکان وجود دارد که صاحب یک کسب و کار خانگی باشید و به واسطه شبکه های اجتماعی فعالیت تان را انجام بدهید و مشتری برای خودتان جذب نمایید.
  • تبلغات کلیکی یا PPC : این روش برای افرادی است که دارای وب سایت هستند و می خواهند هر چه سریع تر به نتیجه برسند و البته از نظر مالی نیز مشکلی ندارند و از طرف دیگر صبر و حوصله ندارند یا دانش سئو نداشته است و قصد دور زدن سئو را دارند و در چنین حالتی برای هر کلیک کاربر مبلغی را پرداخت می نمایند و در اصل این هزینه ها به موتورهای جستجو همانند گوگل پرداخت می گردد و البته در این خصوص شرکت های وجود دارند که به عنوان واسطه این کار را برایتان انجام میدهند.
  • ایمیل مارکتینگ : از جمله روش های است که در حیطه دیجیتال مارکتینگ بازده بسیار زیادی داشته است و شما با این روش به واسطه ایمیل کاربران را به سوی وب سایتتان یا محصولاتتان هدایت می نمایید.
  • تبلیغات آنلاین : این گزینه یعنی محتوایات شما در وب سایت های پربازدید یا بنرهایتان در وب سایت های دیگر به نمایش در می آید و شما بابت آن هزینه پرداخت خواهید کرد. این تبلیغات می تواند به عنوان رپورتاژ آگهی باشد که در این صورت می تواند از جمله راهکارهای رشد وب سایتتان و بازدید شما در حیطه سئو به شمار آید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی برای چه کسانی مهم است ؟

مطمئنا اگر به اهمیت بسیار بالای بازاریابی اینترنتی اعتقاد داشته باشید ، به این نکته پی خواهید برد که مشاوره دیجیتال مارکتینگ یا بازار یابی اینترنتی برای تمامی کسب و کار ها امری بسیار ضروری است ، اما کدام شرکت های نیاز ضروری برای مشاوره بازاریابی اینترنتی دارند؟

  • شرکت هایی که تمایل به افزایش مشتریانان دارند
  • شرکت هایی که رقبایشان فعالیت بسیار زیادی در دنیای مجازی دارند
  • شرکت هایی که مشتریانشان علاقه به خرید از دنیای اینترنت دارند
  • شرکت هایی که می توانند فروششان به شهر های مختلف ایران را افزایش دهند
  • شرکت هایی که علاقه مندند ارتباط تنگاتنگ و مناسبی با مشتریان خود در فضایی بسیار صمیمی دارند.
  • شرکت هایی که اهمیت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین را بیش از بیش میدانند.
  • افرادی که به دنبال کارآفرینی هستند و نمیدانند از کدام ابزار های آنلاین می توانند بهترین نتیجه را بگیرند.

تا کنون چه شرکت هایی در حوزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی از مشاوره های سازنده ما استفاده کرده اند ؟ در تصویر زیر برخی از شرکت هایی که به خدمات ما اعتماد کرده اند  و سالیان سال از خدمات ما در این حوزه استفاده کرده اند  :

مشتریان ما در حوزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

این لیست تنها برخی از برند هایی است که در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ با ما همکاری داشته اند  ما تا کنون نزدیک به ۸۵۰ مشتری در حوزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ و همکاری در حوزه کمپین های تبلیغاتی همکاری داشته ایم.

تدریس بازاریابی شبکه های اجتماعی

در کنار مشاوره دیجیتال مارکتینگ : خدمات مشاوره بازاریابی شبکه های اجتماعی و تدریس بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی دیگر از خدمات ارائه شده است ، اگر به دنبال آموزش کارمندان بخش فروش شرکت تتان برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستید می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

تصاویری از کلاس های آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی در موسسه نیکان :بازاریابی شبکه های اجتماعی 3

بازاریابی شبکه های اجتماعی 2

بازاریابی شبکه های اجتماعی 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *